יום ראשון, 10 באפריל 2011

פונקציה מינית ואונות

יחסי מין בריאים גזעים חיי הנישואים בריא. תשוקות מיניות מסופקת לעתים קרובות מוביל לפירוק של יחסים אינטימיים רבים ותוצאות שברון הלב והכאב. בעיות בתפקוד המיני של כל צורה היא לעיתים קרובות תוצאה של שילוב מורכב של אוזלת נפשית ופיזית. אונות או אין אונות (ED) היא אחת הצורות הנפוצות ביותר של בעיות בתפקוד המיני סובלים מיליוני גברים ברחבי העולם.
הזקפה היא תהליך טבעי המתרחשת לאחר שרשרת של אירועים. האירוע הראשון בשרשרת זו היא גירוי פסיכו. זו שמקדמת את הכונן המין הגברי, הידוע גם בשם הליבידו. המוח ואז שולח אותות לאורך מסלולים עצביים אל הפין. אלו דחפים עצביים להרפות את השרירים החלקים של העורקים המספקים דם לפין עם. זו הרפיית שרירים מוביל הגודש ואת הזקפה של הפין. לאחר האורגזמה, הדם מוחזר הדם הכללית מחזירה הפין למצב רך.
ככל שגיל הגברים, זה התוצאות של האטה פונקציות רבות פיזית. שינויים אלה עלולים להיגרם על ידי ייצור לירידה של טסטוסטרון, זרימת הדם ירד או מחלות אחרות, כי הם נפוצים יותר אצל גברים בגיל מבוגר.
סוכרת, מחלה נפוצה מאוד בימינו יכול גם להפריע זקפות במספר דרכים, ובעיות זיקפה נוטים להחמיר אם זה ההווה לתקופה ארוכה יותר אצל גבר. גברים עם סוכרת חווים לעיתים קרובות ירידה באיכות או מספר זקפות. כלי דם בריאים יש צורך גודש של רקמת הפין שמוביל לזקפה.
בעיות בזקפה עלולות להיגרם על ידי יתר לחץ דם וכן. זה יכול להשפיע על הזקפה באמצעות השינויים שהיא גורמת בכלי הדם, או על ידי תרופות המשמשות לטיפול שלה. יתר לחץ דם גורם העורקים לאבד את האלסטיות שלהם, ולכן הם לא יכולים להכיל את התנפלות של הדם הדרושים זקפה. יתר לחץ דם עשוי להשפיע על הוורידים, המאפשר את הדם, כי אין למהר לתוך הפין כדי לצאת באותה מהירות.
הרגלים כמו עישון, צריכת אלכוהול כבדה לרעה בסמים עלול לעכב תפקוד הזיקפה. ההשפעות עשוי להיות זמני או קבוע. תפקוד לקוי של זיקפה זמניים עלולה להתרחש כתוצאה של צריכת כמויות גדולות של אלכוהול. תופעות הקבע עלולה להתרחש מהשפעות העישון על כלי הדם או אלכוהול על העצבים. חומרים הוסיף סמים עלול לגרום נזק הן כלי ועצבים.
דיכאון, מחלה מודרנית, יכול גם להפריע תעוזה מינית שלך. זה עלול להוביל אונות עקב אובדן של הדחף המיני, או על ידי תרופות המשמשות לטיפול שלה. בעיות עם שפיכה מוקדמת לבין החרדה קשורה זה עלול להוביל לבעיות זיקפה.
Generic Viagra בצורת Caverta, Silagra ו Kamagra יכול להיות לעזר עצום לטיפול באימפוטנציה אצל גברים בכל גיל. אלה זן של תרופות יכול להחיות את חיי המין ואת להזרים אנרגיה מינית כמו שמעולם לא לפני. אלה תרופות פלא יכול לטפל בתפקוד המיני שלך לגרום לך להרגיש כמו נער מלא חיים וחיוניות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה