יום רביעי, 20 באפריל 2011

סולימאן המפואר - המאהב האגדי איך הוא עשה את זה!

סולימאן המפואר היה המאהב האגדי אבל איך הוא לשמור על כזה ליבידו חזק?

מאמר זה יאפשר לך לדעת כמה סודות שלו וחלק מההיסטוריה צבעוניים שהקיפו את חייו כולל תנוחות מיניות הקלאסי אשר עמדו במבחן הזמן ו ידועים מתן שני בני הזוג עם סיפוק מיני.

הוא שלט באימפריה העות 'מאנית 1520-1566, והיה אמר עשו אהבה היומי לפחות פעמיים עד חמש פעמים ממש עד מותו עד מותו.

איך הוא עשה את זה? האם זה מיתוס?

ספק אם זה היה מיתוס בלבד כפי יכולתו המינית שלו היתה ידועה וכן הכוח הצבאי שלו ועידון שלו לחוק.

למרות אהבתו הגדולה Roxelana שלו (עבד הרוסי שהפך את אשתו הראשונה ואת המלכה האם), הוא מבקר מדי יום כדי ההרמון שלו, ולמעשה, בילה את רוב ימיו שם.

כדי לשמור על כל כך הרבה נשים מאושרים, או לפחות לנסות, היה סולימאן להיות בכושר גופני מצוין, גם מומחה באמנות האהבה.

על פי הספרות הרבה נכתב עליו, כמו גם סיפורים ידועים מסורתית (אמר בטורקיה ובחלקים אחרים של האימפריה העות 'מאנית פעם כל יכול)

סולימאן של דיאטה & המשטר התרגיל

סולימאן בעקבות שגרת היומיום של תרגיל צבאי (בדרך כלל רכיבה על סוסים עם שימוש של נשק), סיוף, ולאחר מכן שעות בחמאם שלו (אמבט אדים) שילוב של מאמץ פיזי בשילוב עם מנוחה מספקת בין לבין דיאטה מיוחדת כדי לשמור על הליבידו שלו חזקה.

הדיאטה שלו היה עשיר הוא אגוזים סרטי פורנו ישראלי, ודבש, אבל שעה לפני כניסת ההרמון לסקס הוא היה לאכול דבש מתובל במיוחד עם 41 צמחי מרפא.

המתכון נשמר בסוד, ועל מנת לחשוף אותו פירושו מוות עבור-רוקחים פרוטו מי שרקח את זה בשבילו. רבים של צמחי מרפא אלה היו מכוסים בסעיפים אחרים שלנו, אלא את מהות הדיאטה שלו היה לאכול מזונות הגלם המלא של החומרים המזינים

כיום לצערי אנו נוטים לאכול מזונות מעובדים ואנרגיה חוסר בזמנים עברו זה לא היה כל כך השיעור הוא כדי לאכול כמו "טבעי מן האדמה" ככל האפשר ולהימנע ממזונות מעובדים. אנרגיה נמסר Y פחמימות טובות כמו אורז חום אוכל מצוין בשר היה רזה בשפע, עם שפע של פירות וירקות טריים.

הוא אמר גם רופאים של סולימאן יעץ לו היומי לאכול ביצים טריות עם לחם לבן, אשר יסייעו ייצור זרע, עלייה של הליבידו, ויכולת מינית.

ההעדפות המיניות של סולימאן, על פי מכתבים שכתבו סקס, היו בעמדה מיוחדת שלישי, ח 'ו בשם דוק, אל ארז, מן קלאסיקה ערבית, גן מבושם.

מיקום מפהק (3 מהגן מבושם)

האשה שוכבת על גבה, מרימה חצי רגל שמאל שלה אל חזה.

האיש אינו משקר, אך משהה את עצמו בין הרים רגל והניח אותה, לתמוך בו בזרועות פרושות והוא למעשה על ברכיו.

הוא מזין את האישה, ונותנת תנועה דוחפת חזק. זוהי תנוחה הגדול גירוי הדגדגן ואת נקודת ה-G-, ואם הגבר הוא נמרצת באמת, הוא יכול להביא הרבה סיפוק לעצמו ושותפו.

עמדת 8 מן גן מבושם

האישה נמצאת מועדים (על בטנה) ברגליים פשוקות.

האיש ואז נכנס אליה מאחור, אבל רגליו, ולא בין אישה, מחוץ להם (לפחות רגל אחת היא; השני הוא בין שתי רגליה של האשה).

האיש הוא נח על ברכיו, אך לא הוא סמיכת העליון של האישה, אך היא שיש גוו ישר, נחה היד המושטת שלו על צווארה של האישה או הכתף. האיש סומך נמרצות, באמצעות תנועה הירך. האישה תהיה באקסטזה מהר מאוד, ואת צריכה לחוות אורגזמה עמוקה.

דוק, אל ארק (דפיקות על המקום). סולימאן של האהובים ביותר

האיש יושב על קצה המיטה. האישה יושבת על ברכיו של האיש, מולו (זה הכי חשוב), ואת עוטפת את רגליה סביב הפסולת שלו.

האיש נכנס לה, ושומר על הפין שלו הוכנסה במלואה בכל עת. אמון הוא נעשה על ידי התנועה הסיבובית, והאישה עושה מעין ללכת לטחון (כפי שניתן לראות ריקודי בטן), דוחף ומשפשף את ערוותה ​​ולכן הדגדגן נגד אזור של האיש חיק.

האורגזמה מגיעה מהר מאוד עמוקות אל האשה, ואם אדם יכול לשלוט השיא שלו סרטוני סקס בצפייה ישירה, האישה תהיה הזדמנות על אורגזמות מרובות.

מה ניתן ללמוד מכך?

ובכן הרבה בפועל! הסיבה סולימאן טען כזה ליבידו חזק היה למטה תזונה טובה ופעילות גופנית עכשיו אתה לא צריך להתאמן כמו שהוא עשה, אבל פעילות גופנית דיאטה של ​​מזון טבעי עם עשבי תיבול חזק תמשיך ליבידו חזק.

תנוחות מיניות לעיל הם מן הספרות הקלאסית של היום כבר ידוע לכל אורך ההיסטוריה לספק שביעות רצון רבה עבור שני בני הזוג, כדי לנסות אותם לראות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה